Κυριακή, 31 Ιανουαρίου 2010

ΔΗΚΕΠΟΚ: παραιτηση της κυρίας Ψαρρού από την θέση Διευθύντριας.

Σημειώνουμε ότι δημοσιεύουμε το ακόλουθο ηλεκτρονικό μήνυμα που λάβαμε, παρά το ότι η σχετική δημοσίευση που αναφέρεται, δεν έγινε εδώ αλλά σε άλλα ηλεκτρονικά ή έντυπα μέσα.

Η επιστολή αυτή, (εμείς) δεν είμαστε σε θέση να κρίνουμε αν απαντά επί της ουσίας. Η οποία κατα την άποψη του ιστολογίου δεν περιορίζεται στο εαν η κυρία Ψαρρού έχει τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα, αλλά κυρίως στο εαν η πρόσληψη έγινε με διαφάνεια.

τόπος σχετικού δημοσιεύματος, στο οποίο αφορά η απάντηση: ΕΔΩ
Η επιστολή έχει ως ακολούθως:

Στο ΔΗΜΟ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ διόρισε ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ τα ΑΝΗΨΙΑ του....ΑΠΑΝΤΗΣΗ στην καταγγελία:


Είναι δικαίωμά κάθε δημοτικού συμβούλου να ταλανίζει το δήμο με μικροπολιτικές αντιπαραθέσεις και να στηρίζει την προεκλογική του εκστρατεία σε καθόλου θεμιτά ευφυολογήματα. Σε καμιά περίπτωση, όμως, δεν έχει κανείς το δικαίωμα να κατηγορεί νέους ανθρώπους που το μόνο που επιδιώκουν είναι να πραγματοποιήσουν τα προσωπικά τους όνειρα.

Συμμετείχα στη διαδικασία επιλογής διευθυντή της ΔΗΚΕΠΟΚ, θεωρώντας ότι διαθέτω όλα τα απαραίτητα τυπικά όσο και ουσιαστικά προσόντα: σπουδές, εμπειρία και κυρίως όραμα και όρεξη για την πολιτιστική ανάπτυξη της πόλης του Κερατσινίου.

Αν η ηλικία μου θεωρείται επιλήψιμη, επιτρέψτε μου να σας επισημάνω ότι ο μακροβιότερος Δήμαρχος της πόλης Δημήτρης Σαράφογλου ανέλαβε τα ηνία του δήμου έχοντας την ίδια ηλικία.

Αν οι σπουδές μου θεωρούνται επιλήψιμες, επιτρέψτε μου να σας επισημάνω ότι η πρώην διευθύντρια της επιχείρησης κυρία Ξένια Μάλλιου προσελήφθη με απολυτήριο λυκείου.

Αν η συγγένειά μου με το Δήμαρχο Κερατσινίου θεωρείται επιλήψιμη, επιτρέψτε μου να σας επισημάνω ότι τους συγγενείς δεν τους διαλέγουμε.

Αν η όρεξή μου για δουλειά θεωρείται επίσης επιλήψιμη, επιτρέψτε μου να σας επισημάνω ότι το μείζον πρόβλημα τέτοιων επιχειρήσεων θεωρείται η δημοσιουπαλληλική αντίληψη και οι γραφειοκρατικές αγκυλώσεις.

Αρνούμαι να παίξω οποιονδήποτε ρόλο στα μικροπολιτικά σας παιχνίδια και για το λόγο αυτό υποβάλλω την παραίτησή μου από τη θέση της διευθύντριας της ΔΗΚΕΠΟΚ. Ελπίζω ότι η νέα διαδικασία επιλογής διευθυντή θα αναδείξει κάποιον που θα συγκεντρώνει αφενός περισσότερα προσόντα αφετέρου θα είναι ορφανός για να μην γίνει και αυτός στόχος ανήθικων επιθέσεων.

Ευχαριστώ για τα μαθήματα πολιτικού πολιτισμού και πολιτιστικής πολιτικής. Θα τα συμπεριλάβω στο παράρτημα της διδακτορικής μου διατριβής καθώς και τα ονόματά των «δασκάλων» μου στις ευχαριστίες.

Υ.Γ. Παρακαλώ όλους όσοι επιθυμούν στο μέλλον να μου προσάψουν οτιδήποτε, να επισκεφθούν το blog μου mariapsarrou.blogspot.com για να τεκμηριώσουν πληρέστερα τους ισχυρισμούς τους.

Μαρία Ν. Ψαρρού

Υποψήφια Διδάκτωρ Τμ. Επικοινωνίας, Μέσων & Πολιτισμού
Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών
Διευθύντρια Δημοτικής Επιχείρησης Πολιτισμού Κερατσινίου
Υπεύθυνη Επικοινωνίας Συνεδρίου "Διοργάνωση Φεστιβάλ: Τάσεις, Εξελίξεις & Προκλήσεις για την Τοπική Αυτοδιοίκηση"

Παρασκευή, 29 Ιανουαρίου 2010

Αγώνας δρόμου.

Αυτό, είναι ένα κομμάτι από το δημοσίευμα στο
"παρόν" της 17ης Ιανουαρίου
Κάτω στον ΠειραιάΓράφει ο Νίκος Παρασκευάς

"Αγώνα δρόμου ξεκινάει ο Περιβαλλοντικός Σύνδεσμος Δήμων Αθήνας και Πειραιά (ΠΕΣΥΔΑΠ) για να πετύχει την υπογειοποίηση των εναέριων γραμμών μεταφοράς υψηλής τάσης της ΔΕΗ, που έχει αποδειχθεί επιστημονικά ότι δημιουργούν ισχυρά μαγνητικά πεδία, με αποτέλεσμα να εγκυμονούν κινδύνους για την υγεία των περιοίκων. Τρεις δήμοι του Πειραιά (Πέραμα, Νίκαια, Κορυδαλλός) και αρκετοί της δυτικής Αθήνας (Αγία Βαρβάρα, Αιγάλεω, Χαϊδάρι κ.λπ.) «φιλοξενούν» τέτοια καλώδια που μεταφέρουν ρεύμα της τάξης των 150.000 βολτ! Τον συντονισμό της προσπάθειας έχει αναλάβει ο πρόεδρος του ΠΕΣΥΔΑΠ Γ. Γουρδομιχάλης, ο οποίος σε δήλωσή του τονίζει ότι δεν είναι δυνατόν οι εκάστοτε κυβερνήσεις όλο να λένε πως θα υπογειοποιήσουν τα καλώδια κι όλο να τα αφήνουν... στον αέρα! Τόνισε δε χαρακτηριστικά ότι πριν από 5 χρόνια ο Κ. Καραμανλής είχε δηλώσει ότι θα υπογειοποιηθούν τα καλώδια και μάλιστα ότι είχαν διασφαλιστεί και οι πόροι, αλλά τελικά δεν έγινε τίποτα. Να σημειώσουμε ότι έναυσμα για τη... σταυροφορία κατάργησης των εναέριων γραμμών μεταφοράς ρεύματος υπήρξαν οι αντιδράσεις που προκάλεσε στους δημάρχους των δυτικών συνοικιών η έλλειψη της παραμικρής αναφοράς για το θέμα αυτό από την υπουργό Περιβάλλοντος Τίνα Μπιρμπίλη, όταν παρουσίασε το πρόγραμμα για την περιβαλλοντική ανάπτυξη της Αθήνας!"(εδώ όλο το δημοσίευμα)

Εκφράζω τώρα την απορία μου Πολύ καλά κανει ο κύριος Γουρδομιχάλης του ΠΕΣΥΔΑΠ και θέτει το ζήτημα της υπογειοποίησης, αφού μάλιστα, πολύ κακώς (όπως αναφέρεται) η κυρία Μπιρμπίλη δεν έκανε αναφορά στο θέμα.
Αλλά αφού πέντε χρόνια πρίν, όπως αναφέρει το ίδιο το δελτίο (ΕΔΩ) ο κύριος Καραμανλής το είχε υποσχεθεί αλλά... δεν έβαλε ούτε ένα ευρώ
γιατί ο ΠΕΣΥΔΑΠ άφησε τόσον χρόνο προκειμένου να προχωρήσει σε δελτία τύπου με τα οποία "καρφώνει" το "ΠΑΡΟΝ της Κυριακής την κυρία Μπιρμπιλή των 1οο ημερών;;;

Μήπως πέντε χρόνια τραβούσαμε καμαρωτές φωτογραφίες;;;
(12-02-2008, πηγή: ΠΕΣΥΔΑΠ)

Και ανταλλάσαμε με αβρότητα φιλοφρονήσεις με τον Κυριάκο;;;
Ψάχνοντας να βρει κανείς πόσες φορές τέθηκε και με ποιόν τρόπο το πράγματι σοβαρό ζήτημα από τον ΠΕΣΥΔΑΠ, ανακαλύπτει μόνο την... μυστηριώδη ανοχή του θέματος.

Γιατί τώρα αγώνας δρόμου;

Πέμπτη, 28 Ιανουαρίου 2010

Δήμος Βερύκιος VS Λ. Λαζόπουλος



Από
Ο Λ. Λαζόπουλος στο Αλ Τσαντίρι την Τρίτη σχολίασε τον γνωστό δημοσιογράφο, ο οποίος στο δελτίο του ALPHA είχε βγει και είχε πει ότι οι αγρότες είναι οι καλύτεροι πελάτες των καταστημάτων του Κολωνακίου... χαρακτηριστικά είπε:

«Δηλαδή ο κ. Βερύκιος μας λέει ότι οι καταστηματάρχες στο Κολωνάκι άνοιξαν τα καταστήματά τους ειδικά για τους αγρότες της Λάρισας», συνεχίζοντας: «Και γιατί δε μείνανε στη Λάρισα και έκαναν τόσο δρόμο;».

Απαντότας ο Δ.Βερύκιος από την ραδιοφωνική του εκπομπή, απαντώντας στο σχόλιο του Λαζόπουλου. Τι αρλεκίνο τον αποκάλεσε, τι ότι παίζει τον αγροτοπατέρα και τον εργατοπατέρα, τι ότι κάνει το εξεγερμένο νιάτο, λέγοντας στο τέλος: «Εγώ δε θα το παίξω εργατοπατέρας και εξεγερμένο νιάτο για να αγοράσω εν μέσω κρίσης στη θυγατέρα μου σπίτι στο Π. Ψυχικό»!! Αναμένουμε εξελίξεις..
tvnea

Μαζεύουν αποδείξεις αυτοί που αγοράζουν...

Μαζεύουν αποδείξεις αυτοί που αγοράζουν...
Εδώ στον Κορυδαλλό, η κυκλοφορία των αποδείξεων είναι πεσμένη. Γιατί η απόδειξη συνοδεύει την πώλησή. Και οι πωλήσεις έχουν πιάσει πάτο.

Παρά την μεγάλη παγωνιά στους δρόμους, ιδρώνει ο μικρός επαγγελματίας, πολλές φορές την ημέρα. Κάθε φορά που αναλογίζεται τις τρέχουσες υποχρεώσεις και τους απλήρωτους λογαριασμούς.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Ακολουθεί δανεική ανάρτηση από το stigmatismenoi.blogspot.com

Και η Siemens μαζεύει αποδείξεις...





Η πηγή: Κάθε πρωί Κορυδαλλός

Τετάρτη, 27 Ιανουαρίου 2010

Αθώα τα σφαγεία

Η Οικολογική Ομάδα Βέροιας αποδεικνύει του λόγου το αληθές...


Για αυτές τις αισχρές και αποκαλυπτικές φωτογραφίες, παραπέμφθηκαν σε δίκη οι υπεύθυνοι των σφαγείων Βέροιας.
Χθες, 26 Ιανουαρίου έγινε η δίκη και η απόφαση ήταν αθωωτική
(κλικ εδώ)
Από στοχασμός πολιτική

Με τόσες φούριες που να προλάβουμε;

Ο Γ. Παναγιωτακόπουλος ζητεί με επιστολή του τη σύγκλιση του Εθνικού Συμβουλίου ΠΑΣΟΚ
(Από sibilla)




Αθήνα, 26/01/2010

Προς: Γραμματέα Ε.Σ. σ. Σωκράτη Ξυνίδη

Κοινοποίηση: 1) Πρόεδρο Γιώργο Παπανδρέου

2) Μέλη Π.Σ.


Σύντροφε Γραμματέα,

Νοιώθοντας επιστρατευμένος, όπως και όλα τα στελέχη του ΠΑ.ΣΟ.Κ στη μεγάλη κοινή προσπάθεια για να μην απωλεσθεί και η τελευταία ευκαιρία της Ελλάδας να ανακάμψει από την κρίση στην οποία τη βύθισε η δεξιά διακυβέρνηση των τελευταίων χρόνων, επικοινωνώ μαζί σου για να σου εκφράσω την άποψή μου για την πορεία μας.

Έχω, δημόσια, διατυπώσει τη θέση ότι οι προσπάθειες και το όραμα του Γιώργου Παπανδρέου μόνο σύμμαχο μπορούν να έχουν την κοινωνία που αγωνιά και το ΠΑ.ΣΟ.Κ που είναι ικανό να ακούσει, να παρέμβει και να προτείνει.

Αν για την Ελλάδα η κυβέρνηση του Γιώργου Παπανδρέου είναι η τελευταία ευκαιρία και για το ΠΑ.ΣΟ.Κ αυτή η συγκυρία αποτελεί μια τελευταία ευκαιρία να συμβάλλει στον κοινό αγώνα. Έτσι δική μου σκέψη, σημαίνει συμβολή διάλογος και συμμετοχή.

Σου ζητώ, λοιπόν, να κινήσεις άμεσα τις διαδικασίες σύγκλησης τριήμερης συνεδρίασης του Εθνικού Συμβουλίου, στην διάρκεια της οποίας όλοι όσοι αποτελούν την έκφραση του οργανωμένου ΠΑ.ΣΟ.Κ θα εκφραστούν και θα συμβάλλουν σε μια αποτελεσματική πορεία χωρίς μισόλογα και χωρίς επικοινωνιακά προσχήματα. Πιστοί στο πρόσταγμα του Προέδρου να είμαστε αντιεξουσιαστές μέσα στην εξουσία.

Για κάποιους έχουν σημασία οι 120 μέρες που πέρασαν. Για μένα έχουν οι 1.340 μέρες που απομένουν μέχρι τις επόμενες εκλογές.

Ελπίζοντας ότι μοιραζόμαστε τις ίδιες αγωνίες, αναμένω τη θετική σου ανταπόκριση.

Με συντροφικούς χαιρετισμούς

Γιώργος Παναγιωτακόπουλος


Μέλος Ε.Σ.

Showbitch: στο www.showbitch.wordpress.com

Και φυσικά η Candice, η Σκάρλετ Γιόχανσον, η Εύα Λάσκαρη η Τζούλια
και τα άλλα τα κορίτσια, ευτυχώς ...συνεχίζονται από άλλο μετερίζι.


(Το πανηγυρικό μήνυμα)
...Επειδή για δεύτερη φορά και χωρίς καμιά αιτία-ποιος ξέρει τι παιχνιδάκια παίζονται μιας και είμαστε σε ανοδική πορεία και τις δυο φορές με καθημερινούς επισκέπτες πάνω από 5.000- μάς κλείδωσε η γούγλε (έτσι για να μάθει) το blog show-bitchvip (πρώτη ήταν με το show-bitch) μετακομίσαμε γιατί χωρίσαμε από αυτήν οριστικά. Η νέα μας διεύθυνση όπου περιμένουμε παλιούς και νέους φίλους είναι η www.showbitch.wordpress.com. Υπάρχουν κι αλλού ιντερνετιές που κάνουνε blogάκια. Για την ιστορία να σας πληροφορήσω ότι γράψαμε e-mail για επανεξέταση και μας... έγραψε κι αυτή, όπως είχε κάνει και την προηγούμενη φορά. Συγχωρείστε μας τυχόν ελλείψεις αλλά ακόμα το μαθαίνουμε το wordpress. Σας περιμένουμε όοοοοολες και όοοοοολους! Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους γνωστούς και άγνωστους bloggers που και αυτή τη φορά στάθηκαν δίπλα μας. Και δεν αναφέρομαι στις πρώτες... μούρες του διαδικτύου που μας... έφτυσαν! Ο νοών νοείτω και μη ξεχνάτε www.showbitch.wordpress.com.

(Το δικό μας διακριτικό τσιμπλόγημα)

Η Candice κολάζει και τον Άγιο Βαλεντίνο!



Ηθοποιός δια του… γδύνεσθαι η Εύα Λάσκαρη




Τρίτη, 26 Ιανουαρίου 2010

Το σύστημα των παρκαδόρων



Η συνεργασία των παρκαδόρων με τα όργανα δεν λειτούργησε και πολλά αυτοκίνητα έμειναν χωρίς πινακίδες κυκλοφορίας.
στο neagenia

Δευτέρα, 25 Ιανουαρίου 2010

blog με μανάρια που είσαι???

http://show-bitch.blogspot.com/




και στις 4 Αυγούστου 2009, τα ίδια είχαμε

και σήμερα τα ίδια

Showbitch

Τι παιχνίδι παίζεται; Μας είχαν κλείσει το show-bitch όταν είχε πάρει την ανηφόρα σε επισκεψιμότητα και παρακολούθηση. Το κάναμε show-bitchvip και συνεχίσαμε. Πηγαίναμε πολύ καλά. Φτάσαμε μέχρι και10.000 επισκέψεις τη μέρα, 850.000 επισκέπτες και 1.650.000.000 κλικ. Μέχρι που πήραμε και διαφημίσεις της. Τώρα, απροειδοποίητα μας ξαναβάζει λουκέτο. Απλώς μας δουλεύει ή παίζονται άλλα συμφέροντα; Προς το παρόν κάναμε αίτηση επανεξέτασης αλλά μάλλον θα μας... γράψουν. Ευχαριστώ πολύ τους φίλους bloggers που θα αναρτήσουν αυτό το κομμάτι. Θα επανέλθουμε από αλλού. Θα ενημερωθείτε σύντομα.
Φιλικά,
Showbitch

??????????????????????????????????????????????????????????????

Σκάνδαλο ΜΚΟ;




ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ : ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΜΚΟ?

στο ΚΑΦΕΝΕΙΟ


Κυριακή, 24 Ιανουαρίου 2010

Παρακαλούνται όσοι έλαβαν "ομαδική επιστολή"...

Παρακαλούνται όσοι έλαβαν παρόμοια ομαδική επιστολή να εμφανιστούν και να αποκαταστήσουν την αλήθεια. Είναι άδικο να την πληρώνει ένας αθώος πρώην Πρωθυπουργός.

βίντεο από antikrogias


«αν η Νέα Δημοκρατία θέλει στοιχεία για πληρωμές στα ταμεία της από τη Siemens τότε ας μας στείλει σχετικό αίτημα. Θα το διαβιβάσω αμέσως στον πελάτη μου. Είμαι σίγουρος ότι αυτός θα της απαντήσει επακριβώς».(Στέφαν Κουρσάβε, 11 Αυγούστου 2009)

Πέμπτη, 21 Ιανουαρίου 2010

Η απόφαση ΚΕΔΚΕ.

Απόφαση Ετήσιου Τακτικού Συνεδρίου ΚΕΔΚΕ [ΑΘΗΝΑ 18~20 Ιαν 09] για Καλλικράτη

.../...1. ΓΕΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Την περίοδο δηλαδή που, επιτέλους, εκτός από την Αυτοδιοίκηση, Κυβέρνηση, πολιτικά κόμματα αλλά και η ίδια η κοινωνία συζητούν, διαβουλεύνται, σχεδιάζουν και αποφασίζουν για λιγότερο κράτος, περισσότερη αποκέντρωση και αυτοδιοίκηση, λιγότερη γραφειοκρατία, περισσότερη δημοκρατία, διαφάνεια και συμμετοχή του πολίτη.
Και σ΄ αυτήν την δύσκολη αλλά σημαντική εθνική υπόθεση η Αυτοδιοίκηση δηλώνει, με όλες της τις δυνάμεις ό,τι, όχι μόνο είναι παρούσα αλλά και ό,τι διεκδικεί να έχει ισότιμη συμμετοχή στο διάλογο για την επιτυχία της Διοικητικής Μεταρρύθμισης. Θεωρούμε όμως ότι ο διάλογος αυτός για τη μεταρρύθμιση της πρωτοβάθμιας Αυτοδιοίκησης έχει ως αδιαπραγμάτευτη προϋπόθεση να αντιμετωπιστούν τα σημερινά οξυμένα οικονομικά προβλήματα των Ο.Τ.Α., διότι είναι αδιανόητη οποιαδήποτε συζήτηση για το μέλλον της Τοπικής Αυτοδιοίκησης εάν δεν αντιμετωπιστεί το παρόν της.

2. ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ»
2.1. Οι Προϋποθέσεις του Προγράμματος Διοικητικής Μεταρρύθμισης
Η Αυτοδιοίκηση διακηρύττει ότι συμφωνεί, επί της αρχής, για την ανάγκη εφαρμογής του Προγράμματος Διοικητικής Μεταρρύθμισης που θα αφορά συνολικά το πολιτικό και το διοικητικό σύστημα της χώρας μας.
Θέτει δε ως Βασικές Προϋποθέσεις αυτές που διατυπώθηκαν στο Συνέδριο της ΚΕΔΚΕ, το 2007, στην Κυλλήνη, όπως συμπληρώθηκαν και διευκρινίστηκαν στα Συνέδρια των Αθηνών και της Θεσσαλονίκης του 2008. Ήτοι:
1η προϋπόθεση: Η αναδιάρθρωση της Πρωτοβάθμιας Τοπικής Αυτοδιοίκησης δεν μπορεί να γίνει μεμονωμένα, πρέπει να είναι μέρος ενός συνολικού Εθνικού Προγράμματος Διοικητικής Μεταρρύθμισης του πολιτικού μας συστήματος και της δημόσιας διοίκησης σε κεντρικό, περιφερειακό και τοπικό επίπεδο.
2η προϋπόθεση: Θα πρέπει να προηγηθεί ο σχεδιασμός των νέων ανθρωπογεωγραφικών ενοτήτων ως «ανοικτών πόλεων» με κριτήρια πληθυσμιακά, χωροταξικά, πολιτισμικά, κοινωνικά, οικονομικά και αναπτυξιακά, καθώς και κριτήρια που αφορούν στην ιστορία, στη μοναδικότητα ορισμένων Δήμων και Κοινοτήτων, στη νησιωτικότητα και την ορεινότητα των δήμων, με αξιοποίηση της εμπειρίας των παλαιότερων σχεδιασμών για να αποφευχθούν συνενώσεις, που θα υπογορεύονται από κομματικά και μικροπολιτικά κριτήρια.
3η προϋπόθεση: Η αναδιάρθρωση της Πρωτοβάθμιας Τοπικής Αυτοδιοίκησης δεν εξαντλείται στη θέσπιση ενός νόμου, που καθορίζει τα νέα διοικητικά όρια και καταλήγει σε μικρότερο αριθμό Ο.Τ.Α. Απαρέγκλιτος όρος για την επιτυχή έκβαση της αναδιάρθρωσης της πρωτοβάθμιας Τοπικής Αυτοδιοίκησης είναι η σύνταξη ενός ολοκληρωμένου Εθνικού Επιχειρησιακού Προγράμματος Υποστήριξης για τους νέους Ο.Τ.Α.

2.2. Το Περιεχόμενο του Προγράμματος Διοικητικής Μεταρρύθμισης

Το Περιεχόμενο του Εθνικού Προγράμματος Διοικητικής Μεταρρύθμισης, ειδικά για την Πρωτοβάθμια Τοπική Αυτοδιοίκηση – με βάση και την απόφαση του Συνεδρίου της ΚΕΔΚΕ στην Κυλλήνη – θεωρούμε και προτείνουμε να αποτελείται από τις εξής παραμέτρους- αλλαγές :
1. τη χωροθέτηση των διοικητικών ορίων των νέων ΟΤΑ, με συμφωνημένα αντικειμενικά κριτήρια,
2. την αποτελεσματική και δημοκρατική δημοτική διακυβέρνηση,
3. την αποκέντρωση αρμοδιοτήτων και λειτουργιών μαζί με τους αντίστοιχους πόρο-υς και την αποκέντρωση συγκροτημένων δομών,
4. τη διασφάλιση των οικονομικών πόρων και τη φορολογική αποκέντρωση,
5. τη στελέχωση των ΟΤΑ και την αναβάθμιση του ανθρώπινου δυναμικού τους,
6. την οργάνωση των δημοτικών λειτουργιών και την ηλεκτρονική διακυβέρνηση,
7. την κατασκευή των βασικών απαραίτητων τεχνικών υποδομών για κάθε ανθρω-πογεωγραφική ενότητα,
8. τη βελτίωση των σχέσεων των ΟΤΑ με το υπόλοιπο διοικητικό σύστημα,
9. τη διαβούλευση και το επικοινωνιακό πρόγραμμα
10. τη διοίκηση – την παρακολούθηση – την αξιολόγηση του Προγράμματος.
Όλες οι παραπάνω παράμετροι που αποτελούν ισότιμα συστατικά στοιχεία του Εθνικού Προγράμματος Διοικητικής Μεταρρύθμισης της Πρωτοβάθμιας Τοπικής Αυτο-διοίκησης, πρέπει:
Πρώτον, να αποτυπωθούν :
 σε ένα νέο Κανονιστικό Πλαίσιο
 σε ένα Επιχειρησιακό Σχέδιο της Τ.Α. που θα χρηματοδοτηθεί από πόρους ανε-ξάρτητους από τους ΚΑΠ, δηλαδή από το ΕΣΠΑ και Εθνικούς πόρους και
 σε ένα συγκεκριμένο Οδικό Χάρτη.
Δεύτερον, να συμφωνηθούν με την Κυβέρνηση ως όροι επιτυχημένου σχεδιασμού και εφαρμογής της Μεταρρύθμισης.
(Οι όροι αυτοί περιγράφονται αναλυτικότερα σε επισυναπτόμενο σχετικό ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ )

2.3. Μητροπολιτική Αυτοδιοίκηση

Το ετήσιο τακτικό συνέδριο της ΚΕΔΚΕ επαναλαμβάνει την απόφαση του Συνεδ-ρίου της Κυλλήνης (14-16/11/2007), σύμφωνα με την οποία προτείνεται η θεσμοθέτηση της Μητροπολιτικής διακυβέρνησης για τα πολεοδομικά συγκροτήματα Αθήνας και Θεσσαλονίκης και μερικών ακόμη πόλεων της χώρας, με αιρετά διοικητικά όργανα, τα οποία θα είναι αρμόδια να αντιμετωπίζουν ενιαία τα προβλήματα της μητροπολιτικής περιοχής.
Από τώρα πάντως αποσαφηνίζουμε ότι, ο πολεοδομικός και χωροταξικός σχεδι-ασμός, η περιφερειακή ανάπτυξη, η κοινωνική πολιτική, το περιβάλλον και η ποιότητα ζωής, η διαχείριση των απορριμμάτων, οι μεταφορές και οι τεχνικές υποδομές, το κυκλοφοριακό, καθώς και η πολιτική προστασία, δεν μπορούν παρά να είναι τομείς δράσης αυτών των Μητροπολιτικών αυτοδιοικητικών θεσμών.

3. ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΩΝ ΟΤΑ

Το τακτικό Συνέδριο της ΚΕΔΚΕ διεξάγεται σε μία κρίσιμη περίοδο. Η κακή δημοσιονομική κατάσταση της χώρας επηρεάζει το σύνολο του οικονομικού συστήματος, φυσικά και τους ΟΤΑ, οι οποίοι αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του δημόσιου τομέα.
Η Τοπική Αυτοδιοίκηση αναγνωρίζοντας τις δυσκολίες της δημοσιονομικής συγκυρίας, για το 2010 δεν εγείρει νέες οικονομικές διεκδικήσεις. Ωστόσο υπογραμμίζει ότι απαιτεί το αυτονόητο: Ότι δηλαδή δεν υπάρχει περίπτωση να μη διεκδικήσει και το τελευταίο ευρώ που της αναλογεί από τους θεσμοθετημένους της πόρους.
Οι θέσεις της ΚΕΔΚΕ για το οικονομικά των ΟΤΑ είναι οι εξής:

3.1. Επισημάνσεις επί του κρατικού προϋπολογισμού 2010

Κωδικοποιώντας τις επισημάνσεις σε σχέση με τον κρατικό προϋπολογισμό του 2010 η Αυτοδιοίκηση υπογραμμίζει:
πρώτον, την απαίτηση για την πλήρη εφαρμογή του νόμου 1828/89,
δεύτερον, την αντίθεσή της με την υποβάθμιση του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων. Υπενθυμίζεται ότι το συνολικό Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων 2010 παρουσιάζει αύξηση, σε σχέση με το 2009, σε αντίθεση με τη ΣΑΤΑ που παρουσιάζει μείωση 20%.
Επίσης τονίζει τα παρακάτω σημεία:
1. Δεν έχει κατανεμηθεί η τελευταία δόση από την οφειλή του δημοσίου για τη κάλυψη του κόστους μεταφερθεισών αρμοδιοτήτων 2008, ύψους 62,5 εκ. €
2. Δεν έχει κατανεμηθεί η τελευταία δόση από την μη παρακράτηση ΘΗΣΕΑ, ύψους 88 εκ. €. Υπενθυμίζεται ότι αυτοί είναι πόροι της ΤΑ που χρηματοδοτούν κυρίως μισθοδοσία και ανελαστικές δαπάνες
3. Έναντι της τέταρτης δόσης της ΣΑΤΑ ύψους 127 εκ. € έχουν κατανεμηθεί μόνο 50 εκ. €. Αναμένονται τα υπόλοιπα 77 εκ. €
4. Στους ΚΑΠ του 2010 γίνεται παρακράτηση για «ΘΗΣΕΑ».
5. Να υπάρξει πρόβλεψη για την κάλυψη της μισθοδοσίας των μονιμοποιηθέντων με το ΠΔ 164/04 και των λειτουργικών δαπανών των κοινωνικών δομών
6. Μεγάλη απώλεια, από 36,6 εκ. €, στον προϋπολογισμό του 2009, σε 23 εκ. €, στον προϋπολογισμό του 2010, εμφανίζει η επιχορήγηση των ΔΕΥΑ
7. Η ΣΑΤΑ προϋπολογίζεται στα 800 εκ. €, από 1.107 εκ. € που ήταν η αντίστοιχη ΚΥΑ του 2009.
8. Στα τέλη κυκλοφορίας υπάρχει διαφορετικός κωδικός για τα τέλη που επιβάλλονται με την χορήγηση ειδικού σήματος, (τέλη που συμμετέχει η ΤΑ) (κωδ. 1363) και τα τέλη περιβαλλοντικής επιβάρυνσης οχημάτων (κωδ. 1364).
9. Το Συνέδριο αποφασίζει τη συνέχιση και επέκταση στο σύνολο των ΟΤΑ του προγράμματος «ΣΥΝ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ» με πρόβλεψη για ένταξή της χρηματοδότησής του στο ΕΣΠΑ.
10. Η Κυβέρνηση οφείλει να επιστρέψει τα 80 εκ. € που παρακρατήθηκαν από τους πόρους της Αυτοδιοίκησης για την υλοποίηση του Ειδικού Προγράμματος Απασχόλησης, το οποίο τελικά με ευθύνη της Κυβέρνησης δεν υλοποιείται.
11. Να αποκατασταθεί ο φορολογικός συντελεστής του τέλους παρεπιδημούντων στο 2%.
12. Να ολοκληρωθεί η αποπληρωμή των έργων του Επιχειρησιακού Προγράμματος ΚτΠ.
13. Να παραταθεί η ρύθμιση των χρεών των Ο.Τ.Α. σε ΙΚΑ και Δημόσιους Οργανισμούς.

3.2. Η εξέλιξη του Προγράμματος «ΘΗΣΕΑΣ»
• Η συμβολαιοποίηση των εγκεκριμένων έργων προτείνουμε να παραταθεί για ένα εξάμηνο, δηλαδή μέχρι την 30/6/2010.
• Οι πληρωμές των συμβολαιοποιημένων έργων από τον ΘΗΣΕΑ να παραταθούν έως την 31/12/2010.

4. Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΟΤΑ ΣΤΟ ΕΣΠΑ 2007–2013 Η μέχρι τώρα απορρόφηση του Προγράμματος από την Τοπική Αυτοδιοίκηση κινείται σε πολύ χαμηλά και μονοψήφια νούμερα.
Η Αυτοδιοίκηση καλεί την Κυβέρνηση, πρώτον, να προχωρήσει άμεσα στην αναθεώρηση του προγράμματος σ΄ ότι αφορά στους πρωτοβάθμιους ΟΤΑ και δεύτερον, να κατοχυρώσει την ποσοστιαία συμμετοχή τους τόσο στα ΠΕΠ όσο και στα Τομεακά Επιχειρησιακά Προγράμματα.

5. ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Στο πλαίσιο της επικείμενης Διοικητικής Μεταρρύθμισης αποτελεί αναγκαιότητα η ουσιαστική αποκέντρωση της κοινωνικής πολιτικής και της πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας και η ενσωμάτωση των αρμοδιοτήτων αυτών στη συγκρότηση των νέων δήμων.
Με δεδομένο δε, ότι οι νέοι και ισχυροί Δήμοι καλούνται να αναλάβουν και νέες αρμοδιότητες (Πρόνοια, προστασία Δημόσιας Υγείας) κρίνεται απαραίτητο στο πρόγραμμα «Καλλικράτης» να προβλεφθούν τα εξής:
 Η συγκρότηση Κοινωνικής Υπηρεσίας σε κάθε Ο.Τ.Α. με την αναγκαία και απαραίτητη στελέχωση εξειδικευμένου επιστημονικού προσωπικού και με αποκλειστικές αρμοδιότητες, όπως:
• Πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας
• Προγράμματα για την αγωγή υγείας και την προαγωγή της υγείας
• Πρόληψη της χρήσης των ναρκωτικών
• Προστασία και φροντίδα παιδιών, ηλικιωμένων, ευάλωτων κοινωνικά ομάδων
• Δράσεις για την καταπολέμηση του Κοινωνικού αποκλεισμού και της φτώχειας
• Προγράμματα κοινωνικής εργασίας για τους πρώην φυλακισμένους
• Προγράμμματα για τους αστέγους
• Αποκατάσταση και κοινωνική ένταξη ΑμεΑ
• Κοινωνική ένταξη των πρώην εξαρτημένων και άλλων ευάλωτων κοινωνικά ομάδων
• Υποστήριξη κοινωνικής ένταξης μεταναστών
• Ψυχοκοινωνική στήριξη της οικογένειας
• Ενίσχυση της απασχόλησης και της επιχειρηματικότητας
• Ισότητα των δύο φύλων
• Ανάπτυξη δικτύου εθελοντισμού σε κάθε Ο.Τ.Α.
• Η δρομολόγηση των αναγκαίων θεσμικών μεταρρυθμίσεων που θα ενισχύσουν τον αποκεντρωμένο ρόλο των νέων Ο.Τ.Α. στην παροχή κοινωνικών υπηρεσιών για όλους τους πολίτες.
 Η παράλληλη αποκέντρωση αρμοδιοτήτων και πόρων
Η κυβέρνηση θα πρέπει απο τώρα να προχωρήσει σε όλες τις προπαρασκευαστικές ενέργειες προκειμένου στην εξέλιξη της μεταρρύθμισης η Πρωτοβάθμια φρον-τίδα Υγείας και τα Κέντρα Υγείας να περιέλθουν στην αρμοδιότητα της Τοπικής Αυ-τοδιοίκησης.
 Παράλληλα η Αυτοδιοίκηση εμμένει στις προηγούμενες αποφάσεις των Συνεδρίων της και διεκδικεί από την Κυβέρνηση και τα συναρμόδια Υπουργεία:
• Τη διασφάλιση της βιωσιμότητας όλων των επιτυχημένων Κοινωνικών Υποστηρικτικών και Συμβουλευτικών Προνοιακών Δομών της Αυτοδιοίκησης.
• Νoμοθετική ρύθμιση για τριμερή χρηματοδότηση των κοινωνικών υπηρεσιών των Ο.Τ.Α. με τη συμμετοχή σ’ αυτή της κεντρικής διοίκησης, των ασφαλιστικών οργανισμών και πόρων της Αυτοδιοίκησης.
• Δημιουργία Ειδικού Προγράμματος για τη διαμόρφωση όρων και προϋποθέσεων προσβασιμότητας και κοινωνικής ένταξης των ΑΜΕΑ.
• Στο πλαίσιο της νέας εθνικής μεταναστευτικής πολιτικής, εκπόνηση Ειδικού προγράμματος για τη χρηματοδότηση και την εφαρμογή ειδικών δράσεων από την Αυτοδιοίκηση, που θα συμβάλλουν στην κοινωνική ένταξη των Μεταναστών.
• Την αναβάθμιση των Κέντρων Πρόληψης- Αποσαφήνιση θεσμικού Πλαισίου.Σταθερή χρηματοδότηση.Διασφάλιση προσωπικού.
Σε ότι αφορά στο ΕΣΠΑ 2007-2013 η Αυτοδιοίκηση προτείνει και διεκδικεί:
• Εξασφάλιση των αναγκαίων πόρων με την επικείμενη αναθεώρηση του ΕΣΠΑ που θα καλύπτουν τις δαπάνες κατασκευής υποδομών στις μεταφερθείσες και μεταφερόμενες αρμοδιότητες.
• Άμεση ενεργοποίηση των μέτρων του ΕΣΠΑ που προβλέπουν Τοπικά Σχέδια Δράσης για την Απασχόληση καθώς και δράσεις προώθησης της κοινωνικής έντα-ξης ευπαθών κοινωνικά ομάδων.
• Άμεση εφαρμογή και επίσπευση διαδικασιών για την υπογραφή συμβάσεων χρη-ματοδότησης από το ΕΣΠΑ των Δομών «Βοήθεια στο Σπίτι», «Μονάδες Κοινωνι-κής Μέριμνας», «ΚΗΦΗ».
• Έγκαιρη προκήρυξη του Διαγωνισμού 2010 για το πρόγραμμα “Δομές φύλαξης παιδιών” με ενσωμάτωση των προτάσεων της ΚΕΔΚΕ .
• Εφαρμογή του νέου κανονισμού λειτουργίας των Παιδικών και Βρεφονηπιακών σταθμών.

6. ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ
Οι βασικές προτεραιότητες της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στον τομέα της απασχόλησης, αφορούν στην προώθηση και ενίσχυση των τοπικών στρατηγικών απασχόλησης ως κύριο μέσο καταπολέμησης της ανεργίας και ενσωμάτωσης των κοινωνικά ευπαθών ομάδων με βάση τους εξής άξονες:
• Άμεση αναδιάρθρωση της λειτουργίας του ΟΑΕΔ. Μετατροπή του σε κεντρικό επιτελικό οργανισμό. Λειτουργία αποκεντρωμένων υπηρεσιών απασχόλησης σε κάθε Δήμο και με εξασφάλιση της χρηματοδότησής τους.
• Μέτρα Θεσμικά και Οικονομικά για την ανάπτυξη της Κοινωνικής Οικονομίας.
• Ισότιμη συμμετοχή της ΚΕΔΚΕ στη διαπραγμάτευση των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας.

7. ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Tο ενδιαφέρον της Τοπικής Αυτοδιοίκησης εστιάζεται στη διαχείριση των αποβλήτων, στο χωροταξικό σχεδιασμό ως αναγκαία συνιστώσα για ισχυρούς Δήμους και αποτελεσματική διοικητική μεταρρύθμιση, καθώς και στη δημιουργία της ΠΡΑΣΙΝΗΣ ΧΑΡΤΑΣ της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Για το μεγάλο ζήτημα της διαχείρισης των στερεών αποβλήτων η Τοπική Αυτοδιοίκηση απαιτεί από την Πολιτεία τόλμη και ευθύνη για :
• Την άμεση εφαρμογή του εγκεκριμένου Περιφερειακού Σχεδιασμού και τηνπροσαρμογή του, όπου απαιτείται.
• Την εξάλειψη όλων των ανεξέλεγκτων χωματερών (Χ.Α.Δ.Α.), με παράλληλη περιβαλλοντική αποκατάσταση των χώρων αυτών.
• Τη σταδιακή αντικατάσταση της λειτουργίας των Χ.Υ.Τ.Α. σε Χ.Υ.Τ.Υ.
• Τη συστηματική υλοποίηση προγραμμάτων ανακύκλωσης από την Αυτοδιοίκηση με έμφαση στη διαλογή στην πηγή, σε συνεργασία με τα συστήματα διαχείρισης και με παροχή κινήτρων προς το πολίτη.
Σε σχέση με τα υγρά απόβλητα τη χρηματοδότηση για τη σταδιακή κάλυψη με δίκτυα όλων των οικισμών της χώρας, τον εκσυγχρονισμό των ΒΙΟΚΑ , την επανάχρηση του νερού από την επεξεργασία τους , και τη διαχείριση των επικίνδυνων και τοξικών αποβλήτων (δημιουργία ΧΥΤΕΑ).
Σε σχέση με τη διαχείριση των υδατικών πόρων, η Τοπική Αυτοδιοίκηση αγωνίζεται και διεκδικεί :
• την ενίσχυση της συνεργασίας και δράσεων με στόχο τον αυστηρό έλεγχο, την προστασία της ποιότητας του πόσιμου νερού και των υδάτινων πόρων, (Εργαστήρια, έλεγχοι, έργα προστασίας υδροφόρου ορίζοντα κ.τ.λ.).
• την υπαγωγή των ΤΟΕΒ και ΓΟΕΒ, καθώς και των δικτύων άρδευσης και αποσ-τράγγισης στους νέους Δήμους.
Σε ότι αφορά το μείζον ζήτημα του Χωροταξικού Σχεδιασμού θεωρεί επιτακτική την ανάγκη έγκρισης και των Ειδικών Πλαισίων Χωροταξικού Σχεδιασμού, για κρίσιμους τομείς, όπως η ενέργεια, ο τουρισμός, η βιομηχανία καθώς και για ευαίσθητες περιοχές όπως οι ορεινές και οι παράκτιες - νησιωτικές.
Ιδιαίτερη σημασία και προτεραιότητα δίνει η Αυτοδιοίκηση- και ζητά – την άμεση μεταφορά ως αποκλειστική αρμοδιότητα στους Δήμους του Κτηματολογίου, την επαρκή χρηματοδότηση για την ολοκλήρωση του Κτηματολογίου και Δασολογίου, με σκοπό τη διασφάλιση του χαρακτήρα των δημοσίων - δημοτικών εκτάσεων καθώς και των ελεύθερων χώρων.
Θεωρούμε ότι μόνο έτσι μπορούν να υπάρξουν σοβαρές πολιτικές για τη γη αλλά και τα υπερκείμενα και ότι μόνο έτσι μπορεί να αναπτυχθεί, διασφαλιστεί και αξιοποιηθεί η κρίσιμη δημόσια πληροφορία για πολλούς τομείς της οικονομίας, της παραγωγής και της αστικής κατάστασης.
Σε ότι αφορά το πολεοδομικό σχεδιασμό ζητά να ολοκληρωθούν οι πολεοδομικοί σχεδιασμοί, όπου έχουν δρομολογηθεί, απαιτεί την κάλυψη όλων των Δήμων της χώρας με μελέτες ΓΠΣ-ΣΧΟΑΑΠ, για την οργάνωση των χρήσεων γης και την οργανωμένη συνεκτική οικιστική ανάπτυξη έως το τέλος της Δ΄ Προγραμματικής Περιόδου (ΕΣΠΑ).
Επίσης προτείνει:
• Την προώθηση της ιδέας των Φιλ-οικο-πόλεων με ημερίδες και ενημέρωση στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
• Την οργάνωση και χρηματοδότηση ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ και ΤΟΠΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ σε κάθε Δήμο με οριζόντια τεχνική υποστήριξη και χρηματοδότηση από το Ε.Π. ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ.
• Την εξοικονόμηση ενέργειας σε τοπικό επίπεδο μέσα από την εφαρμογή του προγράμματος ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ σε όλους τους Δήμους της χώρας .
• Την εφαρμογή πολιτικών και την υλοποίηση προγραμμάτων που θα συμβάλλουν στην ενεργειακή αυτονομία των ΟΤΑ (φωτοβολταϊκά συστήματα , ΑΠΕ , ESCO , ΚΕΝΑΚ κτλ. ).
• Το σχεδιασμό πρότυπου κανονισμού πράσινων προμηθειών στους ΟΤΑ.
• Τη δημιουργία ενός ειδικού προγράμματος <<Οργανισμοί Κοινής Ωφέλειας και Τοπική Αυτοδιοίκηση>> που θα διασφαλίζει την αισθητική στις πόλεις και την ασφάλεια των πολιτών και της δημόσιας υγείας .
• Την υλοποίηση της εξαγγελίας της Κυβέρνησης για τη δημιουργία του ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ μέσω του οποίου θα καλυφθούν οι ανάγκες για περιβαλλοντικές παρεμβάσεις της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στο δομημένο και φυσικό περιβάλλον.
• Την εφαρμογή της αρχής της διευρυμένης ωφελιμότητας στις πράξεις αναλογισμού και τη δυνατότητα μεταβίβασης των υποχρεώσεων στους κατιόντες.
• Την παραχώρηση των «ορφανών οικοπέδων» στην αυτοδιοίκηση αποκλειστικά για τη δημιουργία χώρων πρασίνου.
• Την ποιοτική παραλαβή από τον Δήμο, τη θέσπιση χρόνου εγγύησης, τη σύνταξη μητρώου αστικής οδοποιίας για τα παραχωρούμενα τμήματα του εθνικού δικτύου στους Δήμους.
• Τέλος, το Συνέδριο καλεί τον Υπουργό Εσωτερικών να δώσει άμεση λύση στο καυτό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν 450 Ο.Τ.Α. της χώρας που αδυνατούν να αντιμετωπίσουν την αποκομιδή των απορριμμάτων τους, σύμφωνα με την πρόταση της ΚΕΔΚΕ.


ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

Η επομένη ημέρα των εργασιών του συνεδρίου της ΚΕΔΚΕ βρίσκει την Τοπική Αυτοδιοίκηση της χώρας απολύτως έτοιμη να συμμετάσχει στο διάλογο για τη σύνταξη του σχεδίου νόμου και του χωροταξικού σχεδιασμού των νέων ΟΤΑ με την υπευθυνότητα που απαιτεί μια τέτοια μεγάλη αλλαγή για την ανασυγκρότηση του Κράτους, συστατικό μέρος και βασικός πυλώνας του οποίου αποτελεί η Πρωτοβάθμια Τοπική Αυτοδιοίκηση. Εξάλλου η προώθηση της Διοικητικής Μεταρρύθμισης αποτελεί κατάκτηση για την ίδια την Αυτοδιοίκηση, η οποία επί σειρά ετών αγωνίστηκε, μελέτησε, σχεδίαζε και κατέθεσε ολοκληρωμένες προτάσεις για σύγχρονο κράτος και ισχυρή Τοπική Αυτοδιοίκηση.
Το συνέδριο της ΚΕΔΚΕ καλεί την Κυβέρνηση να αξιοποιήσει την πλούσια εμπειρία και τον προβληματισμό της Αυτοδιοίκησης που αναπτύχθηκε όλα αυτά τα χρόνια και ιδιαίτερα στο παρόν συνέδριο.
Η ΚΕΔΚΕ θα συμμετάσχει και θα παρακολουθήσει ενδελεχώς την εκπόνηση του σχεδίου νόμου άρθρο – άρθρο, ώστε να διασφαλίσει τις προϋποθέσεις, τους όρους και τις απαιτήσεις που αποφάσισαν τα συνέδρια της Ρόδου, της Κυλλήνης, της Θεσσαλονίκης και της Αθήνας.
Απαιτεί από την Κυβέρνηση μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου 2010, να καταθέσει τις τελικές προτάσεις για τη χωροθέτηση των νέων ΟΤΑ, τις αρμοδιότητες, την οργάνωση και το οικονομικό πλαίσιο της Διοικητικής Μεταρρύθμισης. Ταυτόχρονα μέχρι αυτή την ημερομηνία (τέλη Φεβρουαρίου 2010), πρέπει να έχουν καταβληθεί τα οφειλόμενα 331.500.000 € του 2009, καθώς επίσης και η δεύτερη δόση των παρακρατηθέντων, ύψους 214.000.000 €, που περιλαμβάνονται στον Κρατικό Προϋπολογισμό του 2010.
Το Συνέδριο εξουσιοδοτεί το Διοικητικό Συμβούλιο της ΚΕΔΚΕ να συγκαλέσει έκτακτη Γενική Συνέλευση, για να συζητήσει και να τοποθετηθεί οριστικά επί των τελικών προτάσεων της Κυβέρνησης για τη Διοικητική Μεταρρύθμιση, αλλά και για να αποτιμήσει τις ενέργειες της Κυβέρνησης για την απόδοση των θεσμοθετημένων πόρων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

ΠΗΓΗ

kapodistrias2.blogspot.com

Κυριακή, 17 Ιανουαρίου 2010

Και θα πιω κι ένα ποτήρι παραπάνω...

Είναι τεράστιο το θέμα του ασφαλιστικού, ακανθώδες το θέμα της βιωσιμότητας των Ταμείων, ασφυκτική η ανάγκη για να βρεθούνε οι πόροι για την πληρωμή των συντάξεων.
Δεν είναι μόνο ελληνικό το θέμα, είναι το αγκάθι όλης της Ευρώπης. Αναμενόμενο λοιπόν οι αρμόδιοι Υπουργοί να "λυγίζουνε" μπροστά στο ασήκωτο βάρος, να παρεκτρέπονται και πολύ συχνά να βρίσκουν διέξοδο στον απατηλό κόσμο των ουσιών.
Να, δείτε τον Βέλγο Υπουργό για την Αναμόρφωση των Συνταξιοδοτικών Ταμείων, σε τι κατάσταση ανέβηκε στο βήμα της Βουλής για να αναγγείλει το σχέδιο σωτηρίας. Ντίρλα ήταν, κόκκαλο, από το αλκοόλ και τα αγχολυτικά. Κι αν τυχόν γνωρίζετε και Αγγλικά, διαβάστε και τι έλεγε μες στην καλή χαρά!!!
Δείτε όλο, είναι ξεκαρδιστικό, αλλά σε κάνει και να μελαγχολείς κιόλας, για το πόσα τραβάνε οι δύστυχοι οι πολιτικοί για να υπηρετήσουνε τον αχάριστο λαό...
Γιαυτό σας λέω, φίλοι της Κυβέρνησης, να έχετε από κοντά τον Αντρέα τον Λοβέρδο, δεν θέλει και πολύ ο άνθρωπος να ξωκείλει...
http://aletri.blogspot.com

Σάββατο, 16 Ιανουαρίου 2010

Πέμπτη, 14 Ιανουαρίου 2010

Το έλλειμμα και το χρέος


http://edo-peiraias.blogspot.com





Μετά από παρατήρηση του E-Lawyer στο blog του ότι στις 100 ημέρες της νέας διακυβέρνησης στις οποίες ψηφίστηκαν αισίως 3 νόμοι (οι 3807, 3808 και 3811) υπάρχει κάποιο κενό πληροφόρησης, αφού δεν υπάρχουν διαθέσιμα άμεσα στοιχεία για τους νόμους 3809 και 3810, ψάξαμε λίγο το θέμα.

Ο Ν. 3809 (ΦΕΚ 228/11.12.2009, Τεύχος Α) αφορά τον απολογισμό του κράτους έτους 2007 και ο Ν. 3810 (ΦΕΚ 229/11.12.2009, Τεύχος Α) αφορά τον ισολογισμό του κράτους έτους 2007.





Η πρώτη παρατήρηση έχει να κάνει με το γεγονός ότι πήρε αρίθμηση από το Εθνικό Τυπογραφείο πρώτα ο απολογισμός και μετά ο ισολογισμός.





Η δεύτερη παρατήρηση σχετίζεται με την έκπληξη του κάθε πολίτη ότι στο κείμενο του νόμου που κυρώνεται δεν έχουν επισυναφθεί οι σχετικές λογιστικές καταστάσεις.

Κυρώσαμε δηλαδή τον αέρα αφού μάλλον φούσκα είναι τα δημόσια οικονομικά.

Την απαράδεκτη κατάσταση στο ρετιρέ του Εθνικού Τυπογραφείου την έχουμε στηλιτεύσει και στο παρελθόν καθώς εκεί ο κάθε παρακρατικός (π.χ. δήμαρχος, νομάρχης, περιφερειάρχης, πρόεδρος ΝΠΔΔ ή ΝΠΙΔ, κλπ) μπορεί να δημοσιεύει περίπου ό,τι επιθυμεί, όποτε το επιθυμεί, δίνοντας νομική ισχύ στις αυθαιρεσίες του, σε βάρος του Ελληνικού Λαού.

Ουσιαστικός έλεγχος δεν φαίνεται να υπάρχει.

Για να πληροφορηθεί μάλιστα ο απλός πολίτης αυτά που τον αφορούν, ακόμη και τους νόμους του κράτους, θα πρέπει να έχει @@@@@@@@@

Δευτέρα, 11 Ιανουαρίου 2010

Κύριο Δήμαρχο Κορυδαλλού: ΑΝΑΚΑΛΕΣΤΕ...




Στον Κορυδαλλό χάνονται δέντρα και μαζί η λογική και η ανδρεία

Από το blogspotkorydallos
(και ειδικά ΕΔΩ)

Η φωτογραφία που ακολουθεί αριστερά δείχνει ξεκάθαρα ένα όχημα του Δήμου Κορυδαλλού με την μία πλευρά πάνω στο πεζοδρόμιο της οδού Αγίου Γεωργίου, φορτωμένο με κλαδες από καζουαρίνα (είδος πεύκης).Στα δεξιά το korydallos.blogspot παραθέτει τα ηλεκτρονικά ίχνη της συγκεκριμένης φωτογραφίας (κλικ εδώ για να δείτε τις τρεις σχετικές φωτογραφίες και να τις ελέγξετε κι εσεις). Τραβήχθηκε λοιπόν 27/12/2009 στις 15:49 με UTC+02 από μηχανή olympus με φωτεινότητα 4.4 κτλ...

Είναι ξεκάθαρο λοιπόν πως προκειται για την συγκεκριμένη συμβολή οδών Κρήτης & Αγ. Γεωργίου στον Κορυδαλλό, επίσης πως τα κλαδιά πάνω στο συγκεκριμένο όχημα είναι Καζουαρίνας και τέλος πως οι φωτογραφίες εκεί τραβήχθηκαν την μέρα και ώρα που αναφέραμε συγκεκριμένα και δεν αφορούν ασχετα οχήματα με άσχετα κλαδέματα όπως γραφει η Ανακοίνωση του Δήμου μας!!! Αυτό που δεν είναι ξεκάθαρο και θέλουμε να το μάθουμε Δήμαρχε, πέρα των πολλών αλλά και των συγκεκριμένων εξαφανίσεων δέντρων στο Δήμο μας, είναι: πως δικαιολογείται μέσα από την Ανακοίνωση Τύπου σας η τόαο προσβλητική και απαξιωτική επίθεση προς τον άνθρωπο που απλά αποτύπωσε την πραγματικότητα .

Το ερώτημα το δικό μας είναι ξεκάθαρο: γνωρίζατε τα στοιχεία αυτά και κάνατε την προσβλητική και απαξιωτική αυτή επίθεση ή μήπως οι παρών συνεργάτες σας τα απέκρυψαν ή και σας ενημέρωσαν εσφαλμένα;
Ακολουθεί τμήμα της Ανακοίνωσης: "Η περιβαλλοντικής ευαισθησία είναι όχι απλά κατανοητή αλλά και επιβαλλόμενη. Αρκεί όμως να μη γίνεται πρόφαση για την εξυπηρέτηση επικοινωνιακών και άλλων αδιεξόδων αυτών που την επικαλούνται και την προβάλλουν τόσο ερασιτεχνικά και άκομψα φθάνοντας στο σημείο να δημοσιεύουν φωτογραφίες αυτοκινήτων του δήμου να μεταφέρουν κλαδιά δέντρων την στιγμή που όλοι γνωρίζουν ότι σε όλους τους δήμους της χώρας τα κλαδέματα πραγματοποιούνται το διάστημα Νοεμβρίου- Μαρτίου και βεβαίως αυτά δεν μπορούν να μένουν στους δρόμους."

Υ.Γ. Όποιος έχει αμφιβολία για τα ηλεκτρονικά ίχνη μπορεί να αποτανθεί Τμήμα Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της ΕΛ.ΑΣ. Δεν είναι κακό να μάθουν οι κορυδαλλιώτες αν κάποιοι έχουν τα ψεματάκια εύκαιρα...

Κυριακή, 10 Ιανουαρίου 2010

ΦΑΜΠΡΙΚΑ

Η απίστευτη ιστορία αυτοκινήτου της Ασφάλειας Ιωαννίνων!



Υπεύθυνη γραφείου ενοικίασης αυτοκινήτων καταγ­­γέλλει ότι ΙΧ που είχε κατασχεθεί, αλλά με δικαστική απόφαση έπρεπε να της επιστραφεί, «παραχωρή­θηκε» στην Ασφάλεια Ιωαννίνων!!!

Μια «φάμπρικα» αυθαιρεσίας και... ιδιόμορφης διαχείρισης του δημόσιου χρήματος επινόησαν κάποιοι δημόσιοι λειτουργοί, με φόντο ακριβά κατασχεμένα αυτοκίνητα.Η Ασφάλεια Ιωαννίνων ζητεί για τις ανάγκες της ένα αυτοκίνητο από τα κατασχεμένα στο τελωνείο της πόλης. Για το συγκεκριμένο, όμως, που της δόθηκε υπήρχε ήδη δικαστική απόφαση να επιστραφεί στον ιδιοκτήτη του. Και αντί να γίνει το αυτονόητο, να επιστραφεί δηλαδή το ΙΧ και να αναζητηθεί άλλο, ο ιδιοκτήτης του παραπέμπεται στον ΟΔΔΥ για να... αποζημιωθεί.Η συγκεκριμένη ιστορία, που ερεύνησε το «Εθνος της Κυριακής», ξεκίνησε πριν από δύο χρόνια, ωστόσο προκύπτει ότι πρόκειται για συνήθη πρακτική, που ταλαιπωρεί και συνθλίβει οικονομικά τους πολίτες.Στις 18 Ιανουαρίου 2008, ...EPIRUS GATE

Παρασκευή, 8 Ιανουαρίου 2010

"Καποδίστριας καρεκλάτος"


Φωνάζει λοιπόν ο Γιάννης Ραγκούσης έναν παλιό νεολαίο που "παίζει" για Δήμαρχος και με όλη την καλή διάθεση εμπιστοσύνης και διαφορετικότητας που προσδιορίζει αυτή η σχέση, τον ρωτάει:


...ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΣΤΗΝ ΠΗΓΗ

Καποδίστριας 2: ποιοι δήμοι θα συνενωθούν

(ΦΗΜΕΣ)


Ο Καποδίστριας 2 προβλέπει συνενώσεις δήμων της Αττικής για να σχηματίσουν νέες μονάδες αυτοδιοίκησης. Ποιοι δήμοι θα συνενωθούν και ποιες οι αντιδράσεις;

Εάν επικρατήσει η πρόταση της κυβέρνησης για Καποδίστρια 2 και εκλογικό νόμο γερμανικού μοντέλου με ισοπληθυσμιακές διοικητικές ενότητες που εκλέγουν 1 βουλευτή, εκτός από την Α’ Αθηνών και Α’ Πειραιώς που παραμένουν πολυεδρικές, το λεκανοπέδιο είναι πιθανόν να χωριστεί στους παρακάτω δήμους:

Δήμοι που διατηρούνται αυτοτελείς και εκλέγουν από 1 βουλευτή: Νέα Ιωνία, Χαλάνδρι, Ζωγράφου, Γαλάτσι, Ίλιον, Αιγάλεω, Κορυδαλλός, Νέα Σμύρνη, Άγιος Δημήτριος, Παλαιό Φάληρο, Γλυφάδα, Ηλιούπολη. Το Περιστέρι παραμένει ως έχει και εκλέγει 2 βουλευτές. Ο δήμος της Αθήνας παραμένει αυτοτελής με 11 βουλευτές, όπως και ο δήμος Πειραιά με 3 βουλευτές ή 4 εάν διατηρήσει τα νησιά.

Οι παρακάτω δήμοι συνενώνονται και εκλέγουν από 1 βουλευτή:
1. Αμαρουσίου – Πεύκης – Φιλοθέης,
2. Κηφισιάς – Παλαιάς και Νέας Πεντέλης – Νέας Ερυθραίας – Εκάλης,
3. Ηρακλείου – Λυκόβρυσης – Μεταμόρφωσης,
4. Αγίας Παρασκευής – Βριλησσίων,
5. Χολαργού – Παπάγου – Παλαιού και Νέου Ψυχικού,
6. Αγίων Αναργύρων – Φιλαδέλφειας – Χαλκηδόνας,
7. Πετρούπολης – Καματερού,
8. Χαϊδαρίου – Αγίας Βαρβάρας,
9. Περάματος – Σαλαμίνας,
10. Κερατσίνι – Δραπετσώνα,
11. Αργυρούπολης – Ελληνικού – Αλίμου.

Από 2 βουλευτές θα εκλέγουν οι υπό συνένωση δήμοι:
Α. Νίκαιας και Ρέντη
Β. Καλλιθέας – Μοσχάτου – Ταύρου
Γ. Βύρωνα – Καισαριανής – Υμηττού – Δάφνης

Προκειμένου να καμφθούν οι αντιδράσεις των κατοίκων για το όνομα των παλαιών δήμων όλοι οι νέοι θα πάρουν τα ονόματα που είχε η περιοχή τους στην αρχαία ή ρωμαϊκή εποχή, π.χ., ο δήμος Ηρακλείου Αττικής θα μετονομαστεί σε «Αράκλι».

Εάν όμως επικρατήσει η πρόταση της αντιπολίτευσης για ολιγοεδρικές και όχι μονοεδρικές εκλογικές περιφέρειες, τότε οι συνενώσεις δήμων αναμένονται ακόμα πιο μεγάλες, με τους ενδεχόμενους 12 νέους δήμους της Αττικής να είναι:

Δήμος Αθηναίων, πληθυσμός 750.000
Δήμος Γαλατσίου, Νέας Ιωνίας, Ηρακλείου, Λυκόβρυσης, Μεταμόρφωσης, Νέας Χαλκηδόνας, Νέας Φιλαδέλφειας, πληθ. 240.000
Δήμος Δάφνης, Αγίου Δημητρίου, Αλίμου, Παλαιού Φαλήρου, Νέας Σμυρνης, πληθυσμός 220.000
Δήμος Αιγάλεω, Αγίας Βαρβάρας, Χαϊδαρίου, Κορυδαλλού, πληθυσμός 217.000
Δήμος Αργυρούπολης, Ελληνικού, Γλυφάδας. Ηλιούπολης, πληθυσμός 200.000
Δήμος Ζωγράφου, Καισαριανής, Βύρωνα, Παπάγου, Υμηττού, πληθυσμός 190.000
Δήμος Φιλοθέης, Ψυχικού, Νέου Ψυχικού, Χολαργού. Χαλανδρίου, Αγίας Παρασκευής, πληθ. 190.000
Δήμος Αγίων Αναργύρων, Καματερού, Λιοσίων, Ιλίου, Πετρούπολης, πληθυσμός 190.000
Δήμος Ταύρου, Μοσχάτου, Καλλιθέας, Αγιου Ιωάννη Ρέντη, πληθυσμός 165.000
Δήμος Αμαρουσίου, Πεύκης, Μελισσιών, Βριλησσίων, Νέας Πεντέλης, Πεντέλης, πληθυσμός 150.000
Δήμος Περιστερίου, πληθυσμός 140.000
Δήμος Κηφισιάς, Εκάλης, Νέας Ερυθραίας, πληθυσμός 65.000

Εαν θέλετε να μάθετε τι προβλέπει ο Καποδίστριας 2 σε...klik

κλώνοι!


Κύριε Πρωθυπουργέ…..Απαλλάξτε μας από τους κλώνους Ρουσσόπουλου
Γράφει ο Dario Palomba





Κύριε πρόεδρε…Μάζεψέ τους. Σε εκθέτουν.

Είναι ανεπίτρεπτο, το γνωστό golden boy, της αμαρτωλής παρέας του Παναγόπουλου, ο Αντώνης Ανδρικάκης, να κυκλοφορεί στους διαδρόμους της ΕΡΤ, και να διαδίδει, πως η γνωριμία του με την κ. Άννα Νταλάρα, την νεοεκλεγείσα βουλευτή της πλειοψηφίας, του διασφαλίζει την παραμονή του στην ΕΡΤ, ως διευθυντή ραδιοφωνίας ….

Και πως η κ. Νταλάρα, μίλησε ήδη στον υπουργό πολιτισμού, τον κ. Γερουλάνο και πήρε διαβεβαίωση γι’αυτό….

Κύριε Πρόεδρε. Ο αείμνηστος πατέρας σας, στην θέση αυτή, είχε τοποθετήσει έναν άνθρωπο με κύρος….Έναν Ιάκωβο Καμπανέλλη. Και λίγο πιο πριν ο αείμνηστος Καραμανλή, έναν Μάνο Χατζηδάκη. [η συνέχεια εδώ]

Σε λίγες ώρες θα γίνει του Καποδίστρια ?


Τάδε έφη Ιωάννης Καποδίστριας. Οι σημερινοί Κυβερνήτες τι λένε;;

kafeneio


Μας το έστειλε η Σταυρούλα και το βρήκαμε πολύ επίκαιρο και το δημοσιεύουμε

Ιωάννης Καποδίστριας
πρώτος Κυβερνήτης της Ελλάδος, προς την Δ´ Εθνοσυνέλευση

«…Ελπίζω ότι όσοι εξ´ υμών συμμετάσχουν εις την Κυβέρνησιν θέλουν γνωρίσει μεθ´ εμού ότι εις τας παρούσας περιπτώσεις, όσοι ευρίσκονται εις δημόσια υπουργήματα δεν είναι δυνατόν να λαμβάνουν μισθούς αναλόγως με τον βαθμό του υψηλού υπουργήματός των και με τας εκδουλεύσεις των, αλλ´ ότι οι μισθοί ούτοι πρέπει να αναλογούν ακριβώς με τα χρηματικά μέσα, τα οποία έχει η Κυβέρνησις εις την εξουσίαν της…»

«…εφ´ όσον τα ιδιαίτερα εισοδήματά μου αρκούν διά να ζήσω, αρνούμαι να εγγίσω μέχρι και του οβολού τα δημόσια χρήματα, ενώ ευρισκόμεθα εις το μέσον ερειπίων και ανθρώπων βυθισμένων εις εσχάτην πενίαν».


Σχόλιο : Από ότι λένε οι Κυβερνώντες, η χώρα μας είναι εν μέσω οικονομικών ερειπίων και εκατομμυρίων ανθρώπων κάτω από το όριο της φτώχειας. Ας αποφασίσουν λοιπόν για την φετινή χρονιά να μην πάρει κανείς (από υπουργούς, βουλευτές, στελέχη) μισθό και να ζήσουν με τα δικά τους εισοδήματα, αφού μάλιστα έδιωξαν από τη μέση και το ασυμβίβαστο και όλοι πλέον δουλεύουν......


Πέμπτη, 7 Ιανουαρίου 2010

ΙΑΤΡΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ή ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΔΥΣΦΗΜΙΣΗΣ;

ΚΑΤΩ ΤΑ ΛΙΓΔΙΑΡΙΚΑ ΞΕΡΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΣΥ...
... παπαγαλάκια του κάθε Αποστολόπουλου, Λιακουνάκου κλπ, κλπ.

Επειδή πολλές φορές η μισή αλήθεια είναι σαφώς μεγαλύτερο έγκλημα από το ψέμα, μου την έχει δώσει "ελαφρώς" η απίστευτη υποκρισία και σκόπιμη εξαπάτηση που επιχειρείται από μεγάλη μερίδα των ΜΜΕ.

Αναφέρομαι στην ιστορία του "ιατρικού λάθους" και του θανάτου του Νίκου Κακαουνάκη.

Γιατρός δεν είμαι, συγγενείς ή φίλους γιατρούς στον Ευαγγελισμό δεν έχω. Άρα, ούτε μπορώ να κρίνω ούτε μπορώ να ξέρω αν έγινε "ιατρικό λάθος". Η καταγγελία από μόνη της δεν αρκεί για να πιστοποιηθεί έγκλημα και να καταδικαστεί κάποιος. Προηγείται η διερεύνηση και η εξακρίβωση των πραγματικών περιστατικών.

Θα σας πω όμως τι ξέρω.

1) Ξέρω πχ ότι είναι παγκοσμίως παραδεκτό και αποδεκτό, και στις πλέον προηγμένες χώρες, ότι υπάρχει ένα ποσοστό ασθενών στις εντατικές που θα προσβληθεί από ενδονοσοκομειακή λοίμωξη με ότι αυτό συνεπάγεται.

2) Ξέρω καλά, δεν φαντάζεστε πόσο καλά, ότι πολλά ιατρικά λάθη αλλά και καταγγελίες για "ιατρικά λάθη" αλλά και μηνύσεις και αγωγές, έχουν γίνει πάρα πολλές σε βάρος ιδιωτικών κλινικών, ιδιωτικών μαιευτηρίων κλπ.

3) Ξέρω, αυτό το ξέρετε κι εσείς είμαι σίγουρος, ότι ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ σχεδόν δεν θα ακούσετε στα δελτία ειδήσεων των καναλιών τις καταγγελίες εναντίον αυτών των ιδιωτικών κλινικών. Κι αν κάποια φορά ακουστεί η καταγγελία ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να ακούσετε το ΟΝΟΜΑ της κλινικής. Πόσες φορές έχετε ακούσει το όνομα ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ τις τελευταίες μέρες;

4) Ξέρω επίσης ότι το ποσοστό νοσηλείας των σοβαρών περιστατικών ανάμεσα στα δημόσια νοσοκομεία και τις ιδιωτικές κλινικές είναι 70% με 30% υπέρ των νοσοκομείων. Όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να ψάξει και να συγκρίνει τα ποσοστά αποθεραπείας ή και θνησιμότητας ανάμεσα στα νοσοκομεία με τα βαριά περιστατικά και τις ιδιωτικές κλινικές με τα ελαφρύτερα και σας διαβεβαιώνω ότι θα εκπλαγεί.

Ισχυρίζομαι λοιπόν ότι με αφορμή τον θάνατο του Νίκου Κακαουνάκη κλιμακώνεται και πάλι η προσπάθεια απαξίωσης του Δημόσιου Συστήματος Υγείας σε όφελος του ιδιωτικού τομέα. Ενός συστήματος υγείας με πάμπολλα προβλήματα και ελλείψεις ασφαλώς, ιδιαίτερα μετά την πεντάχρονη νεοδημοκρατική διακυβέρνηση.

Ενός δημόσιου συστήματος όμως που παραμένει, παρ’ όλα αυτά, μακράν καλύτερο επί της ουσίας παροχής υπηρεσιών υγείας από οποιοδήποτε ιδιωτική κλινική. Κι αυτό δεν το λέω εγώ, το λένε τα στοιχεία και οι αριθμοί. (Από τον alzap )

Κυριακή, 3 Ιανουαρίου 2010




To Facebook της Νομαρχίας Χαλκιδικής ....και κάποια από τα μέλη του!


http://respentza.blogspot.com/






Το Πρώτο Facebook Νομαρχίας είναι αυτό της Νομαρχίας Χαλκιδικής!!! (Δεν γνωρίζουμε άλλο!)
-Τι πρωτοτυπία!
Δείτε το μέσα από την ιστοσελίδα της Νομαρχίας Χαλκιδικής όπου διαφημίζεται και χρησιμοποιεί και λογότυπό της!!!
Στις εικόνες κάποια από τα μέλη του!!!
Έτσι για το ανεξέλεγκτο της όλης υπόθεσης και την "ομορφιά" της ανεύθυνο-υπευθυνότητας!
Υ.Γ. Εκεί θα βρείτε (στο site) και τα νέα του Δρόμου Πολυγύρου - Θεσσαλονίκης!


Διαβάστε τη συνέχεια της ανάρτησης ...