Πέμπτη 28 Μαΐου 2009

Βατερλώ. Η διαφορά θα είναι μεγάλη. Άριστος ο Γιώργος. Τα είπε όλα με χαμηλούς και ήρεμους τόνους.

Η μία όψη στο komvarxio

Μας είπε: "ένα στα όρθια". Δεν τρέχει τίποτα. Από δω και πέρα θα δείξω "πίστη".
Τρομερός, απίστευτος, καταπληκτικός, έδωσε τον πιο ψεύτη εαυτό του.
Αδύνατον να μας πείσει.


Στην ερώτηση που αφορούσε τα "ευαίσθητα δεδομένα" της κυβέρνησής του είπε περίπου,

σαν την πονηρή και ένοχη σύζυγο...

Εγώ δεν πήγαινα στο ξενοδοχείο, περνούσα απέξω. Εγώ φταίω που είναι δίπλα στο κομμωτήριο".

Δεν συνέβη "τίποτα κακό",

"δεν ήμουν εγώ, κάποια άλλη θα είδες άντρα μου",

"δεν έχω κάνει τίποτα,"

αλλά "ότι έχω κάνει θα το διορθώσω..."

γιά ότι από λάθος έγινε, δώσμου μια ευκαιρία,

δώσε μου μια ευκαιρία και θα σου αποδείξω

είμαι η πιο πιστή του κόσμου.


ντιμπέιτ 28-05-2009, Κωνστανίνος


Η άλλη όψη.
Ακόμη δεν έχω πρόσβαση σε βίντεο αλλά φάνηκε από την άλλη πλευρά η καθαρή θέση.
Και η καθαρή απόφαση.
Και η αλήθεια
!

Δείτε για την ώρα ένα άλλο βίντεο. Με το χαρακτηριστικό τίτλο,
η λύση είναι δική μας επιλογή.


Δεν υπάρχουν σχόλια: