Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2010

ΔΗΚΕΠΟΚ: παραιτηση της κυρίας Ψαρρού από την θέση Διευθύντριας.

Σημειώνουμε ότι δημοσιεύουμε το ακόλουθο ηλεκτρονικό μήνυμα που λάβαμε, παρά το ότι η σχετική δημοσίευση που αναφέρεται, δεν έγινε εδώ αλλά σε άλλα ηλεκτρονικά ή έντυπα μέσα.

Η επιστολή αυτή, (εμείς) δεν είμαστε σε θέση να κρίνουμε αν απαντά επί της ουσίας. Η οποία κατα την άποψη του ιστολογίου δεν περιορίζεται στο εαν η κυρία Ψαρρού έχει τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα, αλλά κυρίως στο εαν η πρόσληψη έγινε με διαφάνεια.

τόπος σχετικού δημοσιεύματος, στο οποίο αφορά η απάντηση: ΕΔΩ
Η επιστολή έχει ως ακολούθως:

Στο ΔΗΜΟ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ διόρισε ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ τα ΑΝΗΨΙΑ του....ΑΠΑΝΤΗΣΗ στην καταγγελία:


Είναι δικαίωμά κάθε δημοτικού συμβούλου να ταλανίζει το δήμο με μικροπολιτικές αντιπαραθέσεις και να στηρίζει την προεκλογική του εκστρατεία σε καθόλου θεμιτά ευφυολογήματα. Σε καμιά περίπτωση, όμως, δεν έχει κανείς το δικαίωμα να κατηγορεί νέους ανθρώπους που το μόνο που επιδιώκουν είναι να πραγματοποιήσουν τα προσωπικά τους όνειρα.

Συμμετείχα στη διαδικασία επιλογής διευθυντή της ΔΗΚΕΠΟΚ, θεωρώντας ότι διαθέτω όλα τα απαραίτητα τυπικά όσο και ουσιαστικά προσόντα: σπουδές, εμπειρία και κυρίως όραμα και όρεξη για την πολιτιστική ανάπτυξη της πόλης του Κερατσινίου.

Αν η ηλικία μου θεωρείται επιλήψιμη, επιτρέψτε μου να σας επισημάνω ότι ο μακροβιότερος Δήμαρχος της πόλης Δημήτρης Σαράφογλου ανέλαβε τα ηνία του δήμου έχοντας την ίδια ηλικία.

Αν οι σπουδές μου θεωρούνται επιλήψιμες, επιτρέψτε μου να σας επισημάνω ότι η πρώην διευθύντρια της επιχείρησης κυρία Ξένια Μάλλιου προσελήφθη με απολυτήριο λυκείου.

Αν η συγγένειά μου με το Δήμαρχο Κερατσινίου θεωρείται επιλήψιμη, επιτρέψτε μου να σας επισημάνω ότι τους συγγενείς δεν τους διαλέγουμε.

Αν η όρεξή μου για δουλειά θεωρείται επίσης επιλήψιμη, επιτρέψτε μου να σας επισημάνω ότι το μείζον πρόβλημα τέτοιων επιχειρήσεων θεωρείται η δημοσιουπαλληλική αντίληψη και οι γραφειοκρατικές αγκυλώσεις.

Αρνούμαι να παίξω οποιονδήποτε ρόλο στα μικροπολιτικά σας παιχνίδια και για το λόγο αυτό υποβάλλω την παραίτησή μου από τη θέση της διευθύντριας της ΔΗΚΕΠΟΚ. Ελπίζω ότι η νέα διαδικασία επιλογής διευθυντή θα αναδείξει κάποιον που θα συγκεντρώνει αφενός περισσότερα προσόντα αφετέρου θα είναι ορφανός για να μην γίνει και αυτός στόχος ανήθικων επιθέσεων.

Ευχαριστώ για τα μαθήματα πολιτικού πολιτισμού και πολιτιστικής πολιτικής. Θα τα συμπεριλάβω στο παράρτημα της διδακτορικής μου διατριβής καθώς και τα ονόματά των «δασκάλων» μου στις ευχαριστίες.

Υ.Γ. Παρακαλώ όλους όσοι επιθυμούν στο μέλλον να μου προσάψουν οτιδήποτε, να επισκεφθούν το blog μου mariapsarrou.blogspot.com για να τεκμηριώσουν πληρέστερα τους ισχυρισμούς τους.

Μαρία Ν. Ψαρρού

Υποψήφια Διδάκτωρ Τμ. Επικοινωνίας, Μέσων & Πολιτισμού
Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών
Διευθύντρια Δημοτικής Επιχείρησης Πολιτισμού Κερατσινίου
Υπεύθυνη Επικοινωνίας Συνεδρίου "Διοργάνωση Φεστιβάλ: Τάσεις, Εξελίξεις & Προκλήσεις για την Τοπική Αυτοδιοίκηση"

Δεν υπάρχουν σχόλια: