Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

H μαθητευόμενη της Χίλαρι που έγινε… πορνοστάρ


Κάποτε φορούσε αυστηρά ταγιέρ και ψηλοτάκουνες γόβες. Είχε τα μαλλιά της προσεκτικά χτενισμένα και μιλούσε χαμηλόφωνα. Σήμερα φορά πολύ λιγότερα ρούχα στον χώρο της δουλειάς της, δεν τη νοιάζει που τα μαλλιά της μπερδεύονται, ενώ από φωνές… άλλο τίποτα. Κάποτε ήταν στο γραφείο της Χίλαρι Κλίντον ως μαθητευόμενη. Σήμερα είναι πορνοστάρ!
Η Σάμι Σπιντς έκανε όνειρα να μπει στον στίβο της πολιτικής, την κέρδισε όμως η βιομηχανία πορνό καθώς της έλυσε οριστικά τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετώπιζε. Η 24χρονη κάνει πλέον καριέρα πορνοστάρ, αν και το ξεκίνημά της ήταν πολύ διαφορετικό.
Φοιτούσε σε κολέγιο του Μπάφαλο, το 2006, όταν γνώρισε τη Χίλαρι Κλίντον που τότε ήταν γερουσιαστής, η οποία της πρότεινε να γίνει μαθητευόμενη στο γραφείο που διατηρούσε στην περιοχή. Φυσικά η Σάμι δέχτηκε και γρήγορα ανέλαβε δουλειά γραφείου, αλλά και υποστήριξε τον προεκλογικό αγώνα της Κλίντον, για το χρίσμα των Δημοκρατικών.
Σήμερα, μιλώντας στην αμερικανική ιστοσελίδα ΤΜΖ αποκαλύπτει το παρελθόν της, αλλά και τα όνειρά της. Ηθελε να γίνει εισαγγελέας και μετά να ακολουθήσει πολιτική καριέρα.
Ωστόσο, οι οικονομικές δυσκολίες που συνάντησε την οδήγησαν σε άλλον χώρο, πολύ κερδοφόρο. «Εγινα πορνοστάρ γιατί ήταν ο καλύτερος τρόπος να πληρώσω τους λογαριασμούς μου» δηλώνει η Σπιντς που έχει μεγάλες επιτυχίες στο XXX cinema, όπως τα «Big Butts Like It Big # 8», «White Bubble Butts # 4» και «Internal Injections 4». «Δεν νομίζω ότι η Χίλαρι θα είναι ευχαριστημένη με τη δουλειά μου, αλλά δεν έχω παρά μόνο σεβασμό γι’ αυτήν» λέει.
Η Σάμι Σπιντς μένει πλέον στην πόλη της αμαρτίας και του τζόγου, το Λας Βέγκας. Και όταν τη ρωτούν τι επάγγελμα κάνει, δηλώνει μοντέλο, σταρ ταινιών για ενήλικες και χορεύτρια.
Ελπίζει όμως να «αναβαθμιστεί» ποζάροντας σε ανδρικά περιοδικά με μεγάλο στόχο το «Playboy». Αν και το μόντελινγκ τη γοητεύει, συνειδητοποιεί τους περιορισμούς της, επειδή δεν έχει διαστάσεις μοντέλου. Ωστόσο, δεν βάζει και κάτω. «Είμαι 24, σέξι και σοφιστικέ» δηλώνει χαρακτηριστικά στην ιστοσελίδα ModelMayhem.com.
«Στον ελεύθερο χρόνο μου μου αρέσει να γευματίζω δίπλα στην πισίνα μου και να πίνω δροσερά κοκτέιλ Μαργαρίτα. Είμαι απόλυτα προσγειωμένη και μου αρέσει το επάγγελμα που διάλεξα. Δεν το παίζω ντίβα. Απλώς είμαι καλή επαγγελματίας».
Πηγή: espressonews
http://ola-e-tipota.blogspot.com/2011/06/h_24.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: