Πέμπτη 3 Ιουνίου 2010

Πάρκινγκ νυχτερινών μαγαζιών...

Ιστορία Αναγνώστη για τα χάλια σε πάρκινγκ νυχτερινών μαγαζιών της παραλιακής



Ήταν Σάββατο βράδυ όταν εγώ και η παρέα μου αποφασίσαμε να πάμε να διασκεδάσουμε στο γνωστό παραλιακό μαγαζί της Αθήνας "ΑΚΡΩΤΗΡΙ" , ένα μαγαζί για το οποίο έχουμε ακούσει ότι είναι ένας καλός χώρος διασκέδασης.

Ξεκινήσαμε όλο χαρά και φθάσαμε μετά από πολύ ώρα λόγο της υπερβολικής κίνησης, στρίβουμε δεξιά στη Ποσειδώνος στο δρόμο που οδηγεί στο γνωστό μαγαζί ο οποίος ήταν γεμάτος από παρκαρισμένα αυτοκίνητα

Ευτυχώς βρίσκουμε μια θέση που δυστυχώς ήταν μακριά από το μαγαζί "εε λίγο περπάτημα δε βλάπτει".
Βγάζω τα φιλαράκια μου από το αμάξι για να παρκάρω. και εκείνη στιγμή ήρθαν 3 άτομα από τους οποίους ο ένας ζήτησε 5 ευρώ για το χώρο στάθμευσης.

προβληματισμένος "γιατί ούτε πινακίδα υπήρχε, ούτε ιδιωτικός χώρος ήταν, και απείχε 200 μέτρα από τη εξωτερική είσοδο του μαγαζιού" ρώτησα για πιο λόγο ??? και μου απάντησε ότι είναι χώρος του μαγαζιού, μετά από αυτό γελάμε και του λέω "και εγώ είμαι ο "superman φιλαράκι"

μετά νευρίασε και είπε με φωνή "ή πληρώνεις ή το παίρνεις από εδώ"

του ζήτησα απόδειξη και μου έφερε μία των 5ευρώ από ποτό ..

δε τον πλήρωσα αλλά ούτε και άφησα το αυτοκίνητο μου εκεί φοβούμενος να μη μου προκαλέσουν καμιά ζημιά
πήγα στο μαγαζί αφού πάρκαρα το αμάξι πολύ μακριά σχεδόν 1 χιλ.
και από διασκέδαση ήταν καλό!!!

ΑΛΛΑ
ρωτάω:

1) έχουν αδεία οι κύριοι για αυτό το πράμα ????
2)στο δεύτερο πότο έκοψαν απόδειξη, πόσους φόρους χάνει το κράτος δλδ εμείς????

συμπέρασμα
-- δε ξανά πατάωωωωωωωωωωω ρεε
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: