Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011

Το σεξ και τα χρόνια πολλά


Μια Βρετανίδα γιαγιά, ονόματι Γκλάντις Γκό, υπερέβη τον έναν αιώνα ζωής και προ ημερών πάτησε αισίως τα 103 χρόνια ζωής. Και σε μια συνέντευξη στην εφημερίδα «Sun» αποκάλυψε το μυστικό της: δεν έχει κάνει ποτέ σεξ.
«Είμαι 103 και δεν έχω κάνει ποτέ σεξ»
είπε. «Δεν παντρεύτηκα ποτέ, ούτε είχα ποτέ φίλο. Δεν ήθελα να χάνω τον χρόνο μου με τους άνδρες. Πάντα έτρωγα τα γεύματά μου τακτικά και πάντα φρόντιζα να τρέφομαι καλά. Απλώς οι άνδρες ποτέ δεν υπήρξαν μέρος της ζωής μου».

Και εγώ που νόμιζα ότι αυτά τα πράγματα τα λένε μόνο οι μουσουλμάνες. Πράγματι, αν αυτό το είχε δηλώσει κάποια μουσουλμάνα γιαγιά με τσαντόρ, πόσα άρθρα για τους «αναφομοίωτους», «σεξουαλικά καταπιεσμένους», «πολιτισμικά καθυστερημένους μουσουλμάνους» θα είχαμε διαβάσει;
Από gazikapllani.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: