Κυριακή 23 Μαΐου 2010

ΟΙ ΑΛΙΜΟΝΟΙ (κατασχέσεις)


ΤΑ ΠΕΖΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ του Μαράκου
-γκαπ-γκαπ-γκάπ
-κοντέ για κοιταξε απ το παράθυρο
-μπρρρρρ..είναι δυο τύποι μοβόρικοι
-άσε ν ανοίξω εγώ, εσύ τρέμεις..
-καλημέρα σας κύριοι, εδώ ζουν ο κοντός κι ο ψηλέας?
-παρόντες !
-έχουμε εντολή κατάσχεσης από την εφορία
-και γιατί παρακαλώ?
-χρωστάτε εδώ κι ένα χρόνο 180 ευρώ
-εγώ ρε ......
μπαγλαμά?
-σιλέντσιο συγκάτοικε, είναι δικό μου το χρέος
-και του κοντού κύριε μου, αφού κάνατε κοινή δήλωση
-δεν είμαστε κοινές ρε μυρμηγκοφάγε !
-αφήστε τα ψόφια, έχετε να τα πληρώσετε?
-φυσικά όχι !
-εμπρός κύριε δικαστικέ κλητήρα, κάνε καταγραφή
-μια ασπρόμαυρη τηλεόραση 10 ιντσών μετα κεραίας
-άσε κάτω το τηλεορασάκι μας ρε !
-ένα καμινετάκι με μικρή φιάλη υγραερίου
-τέρμα οι καφέδες μας παραμορφωμένε μου!
-δυο βαθιά πιάτα, δυο μαχαιροπήρουνα και μια φάκα για ποντικούς
-κάτω τα χέρια απ τη φάκας μας !
-μα τι την θέλετε τη φάκα, μπορείτε να μου πείτε?
-είναι για τις πρωτεΐνες μας κύριε μου!
-ένα δοχείο νυκτός, μια βούρτσα,δυο χαρτιά υγειας,δυο οδοντόβουρτσες και μια μασέλα
-παρακαλώ μη μας κατάσχετε την μασέλα, την χρησιμοποιούμε αμφότεροι εναλλάξ
-σοβαρολογείτε? Έχουμε εντολή να ξεκαθαρίσουμε τα ληξιπρόθεσμα χρέη των πολιτών!
-και εμάς βρήκες ρε ,για να σώσουμε την οικονομία που πάει φούντο να πούμε?
-τρία μαξιλάρια ,τρία στρώματα..Γιατί τρία, αφού είσαστε μόνο δύο εδώ μέσα ?
-φιλοξενούμε κάπου κάπου και μια φίλη μας, πειράζει?
-προφανώς φοροδιαφεύγουσα έτσι?
-μα δεν μένει μόνιμα μαζί μας
-δεν έχει σημασία, σημείωνε κύριε Δικατικέ κλητήρα !
-δυό σουτιέν, δυό κιλότες xxl και ένα κουτί προφυλακτικά..χμμμμμ
-άσε κάτω τις καπότες ρε, τις φουσκώνουμε τα Χριστούγεννα
-α βρήκα κι ένα σέικερ,να το καταγράψω ?
-φυσικά !
-και αυτά τα δυο καλαμάκια?
-ε όχι κι αυτά, ας μην είμαστε υπερβολικοί !
-καλοσύνη σου, αλλά να ρωτήσω κάτι τις?
-ευχαρίστως κύριε κοντέ
-σ εκείνη τη βιλάρα με την πισινάρα και τις τζιπάρες κατασχέσατε τίποτις ?
-μα λέτε για τον μεγιστάνα κ. Φοροφυγαδόπουλο?
-ναι,για δαύτον να πούμε !
-τρελαθήκατε στ αλήθεια? Παίρνει και επιστροφή φόρου !

Δεν υπάρχουν σχόλια: