Δευτέρα 17 Μαΐου 2010

Οι στρωμένες ζωές...



Τι θα άλλαζες στη ζωή σου;
Τίποτα!
Με στόμφο, χωρίς καθόλου σκέψη μου έρχεται
η απάντηση κατακούτελα.
Πώς είναι δυνατόν να έχεις περάσει μια ζωή στρωμένη
με πούλουδα;
Ούτε ένα αγκάθι;

Αυτές οι στρωμένες αγκαλίτσες
κάτι μου κάνουν.

Δεν τσακώθηκες ποτέ με τα παιδιά, την μάνα, τον καλό σου,
με τα άντερα σου;
Δεν αποδείχθηκε καμιά απόφαση σου λανθασμένη;
Δεν αγανάχτησες ;
Δεν τσακώθηκες;
Δεν έβρισες;
Όλα πια σ’ αυτό το σπίτι ήταν κουρδισμένα;
Δεν ζούμε δα και σε διαφημιστικά σποτάκια!

Ποτέ στα τόσα χρόνια γνωριμίας δεν έχει θυμώσει
για ότι γινόταν μέσα στο σπίτι της;
Η κάθε μια μας είχε κατά καιρούς να πει κάτι.
Εκείνη μιλιά!

Σε κάθε αναμπουμπούλα δικιά μας είχε κάτι
να υποδείξει .
«Εγώ στην θέση σου θα….»
Κάτι σαν οικογενειακός σύμβουλος.

Ε, λοιπόν έχω κάνει λάθη.
Εχω παλέψει για να τα διορθώσω.
Αλλα μπόρεσα άλλα όχι.
Και δεν μιλώ μόνο για γεγονότα,
αλλά και για συναισθήματα.
Η ζωή μου είχε απ’ όλα.
Και χρώμα και σκοτάδι..
Και γέλιο και κλάμα..
Και πείσμα και συγνώμη..
Και πλήγωσα και πληγώθηκα..

Δεν ξέρω αν συμφωνείτε
αλλά οι ατσαλάκωτες
ζωές κάτι μου κάνουν…

Δεν υπάρχουν σχόλια: